Meniu
Cosul tau

Livrarea la ImportatorScaune.ro

Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile de pe teritoriul terestru al Romaniei (daca se comanda cantitatea minima pentru fiecare tip de scaun - respectiv 1 scaun birou, 1 scaun masaj, 2 scaune bar, 2 scaune relaxare, 4 scaune bucatarie). Nu se acorda transport gratuit in zonele izolate terestre (Sulina, Sf Gheorghe, etc)

Suma de bani afisata in cosul de cumparaturi este tot ceea ce trebuie sa platiti!

De plata transportului ne ocupam no!

Pachetele sunt în general expediate în aceeași zi, dacă comanda este plasată până în ora 15:00, pentru comenzile cu sistem de plată ramburs, iar dacă optați pentru plata prin OP, comanda dumneavoastră va pleca abia după ce se confirmă plata. Coletele sunt trimise printr-o firmă de curierat rapid, transportul fiind gratuit.


Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

Returul produselor

Tot ce ne dorim este ca fiecare client sa fie multumit de calitatea scaunelor pe care le comercializam. De aceea dorim sa va garantam cumparaturile.

Clientii ImportatorScaune.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Firma noastra va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (Ex: zgarieturi, taieri ale tapiteriei, piese lovite, lipsa componentelor) sau daca asupra produsului au fost efectuate modificari ce tin de aspect sau forma (suduri, modificari mecanice, etc), deasemenea daca ambalajele si/sau cutia originala ale produsului au fost deteriorate din diverse motive, ne rezervam dreptul de a refuza primirea retur a produsului respectiv, produsul urmand a fi returnat clientului.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Nu se accepta nici o returnare, daca clientul persoana fizica nu notifica in scris (email, fax, scrisoare) faptul ca doreste returnarea unui produs. In urma acestei notificari, clientul primeste un numar de returnare, pe care-l noteaza pe coletul ce urmeaza a fi trimis firmei noastre.

"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.